Retourneren

Toch niet helemaal tevreden met je online aankoop? Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je online bestelling de gekochte artikelen – zonder opgave van reden – aan ons retourneren.

 

Wat moet je doen?

op het moment dat u uw bestelling ,of een gedeelte hiervan ,wilt retourneren dient u dit door te geven binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Dit kunt u doen door een  e-mail te sturen naar sirin-butik@hotmail.com met welke items u gaat retourneren en eventueel de reden van retour.

 

Elk artikel moet in originele, dus ongebruikte en onbeschadigde staat geretourneerd worden, bij voorkeur in dezelfde verpakking en/of voldoende beschermd tegen beschadiging in een gewone envelop. Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne alleen geretourneerd worden in ongeopende verpakking, met sluitzegel.

Indien wij constateren dat het sieraad niet enkel enkel gepast is maar ook gedragen is hebben wij het recht om het retour gestuurde artikel te weigeren. In dat geval krijg je niet het aankoop bedrag retour, maar sturen wij het sieraad naar jou terug. 

De producten worden uiterlijk binnen14  na ontvangst op het onderstaande adres verwerkt.

 

De kosten voor retourneren  zijn voor eigen rekening .

U kunt uw bestelling retour sturen naar het volgende adres:

  SIRIN BUTIK

  Rijksstraatweg 56A

  3223 KA Hellevoetsluis

 

Deze  retourvoorwaarden gelden enkel voor aankopen in onze webshop. Aankopen in onze winkel kun je ook nog steeds binnen 14 dagen ruilen of retourneren.(uitzondering op de oorbellen)Je ontvangt dan een tegoedbon.

 

Retourneren in de winkel
Het is ook mogelijk om een artikel in onze winkel te retourneren, geef dit vooraf even aan per e-mail. Je ontvangt het geld dan terug op dezelfde manier waarmee betaald is.

 

Kapot/beschadigd artikel

Mocht er sprake zijn van een productiefout of kapot aangekomen artikel, dan dient u dit binnen 2 dagen te melden per e-mail inclusief foto. Een productiefout betreft GEEN breuk. Iets wat per ongeluk kapot getrokken is, is supervervelend maar eigen risico. 
Oorbellen worden door ons zorgvuldig gecontroleerd op sluiting en daarna geseald. Indien sealverpakking geopend is kan deze niet retour.

Stuur altijd uw ordernummer mee en een foto van de klacht, wij zullen dan beoordelen hoe we dit netjes kunnen oplossen. Het is niet mogelijk om kapotte en/of defecte artikelen retour te sturen zonder overleg.